Čtvrtý týden s whole30

Čtvrtý týden whole30 mám za sebou. Řítím se tím pádem ke konci třicetidenního programu, za dva dny mě čeká měření, vážení a hlavně zamyšlení se nad tím, co dál. Než se s Vámi podělím o své výsledky, dojmy a plány, musím se Vám pochlubit s tím, jaký byl čtvrtý týden. Tak jdeme na to!

zdroj
Čtvrtý den mě utvrdil v tom, že tři jídla denně nejsou dlouhodobě pro mě. Vzhledem k tomu, že snídám celkem brzy, tak mívám dopoledne prostě hlad, a tak po whole30 zařadím dopolední svačinu. Na druhou stranu mi čtvrtý týden ukázal, že pokud budu chtít a budu přesvědčená o tom, že mi to prospěje, že jsem schopná vydržet půst. Ve čtvrtek jsem totiž neplánovaně zvládla den jen na snídani a pár kouscích hrozna, velkým překvapením pak byl následující den, kdy mě nepřepadl vlčí hlad. To mi otevřelo možnost zařadit třeba zeleninový den nebo třeba jednodenní půst.



Snídaňové menu zůstalo vaječné, snažím se vajíčka různě obměňovat podle možností a chuti. Zároveň se s touto stravou dá cestovat a různě manipulovat. Možná je důvodem mých dopoledních hladů nedostatek tuku ke snídani. Na tom zkusím ještě na těch pár dní (nejen ty dva do třicítky), co mě čekají zapracovat a uvidím. 


U obědů musím zmínit a pochválit Globus, alespoň ten v Praze na Zličíně, kde si mají mraženou zeleninu na váhu a Vy si tak můžete namíchat, co máte rádi. Já si tak mohla namíchat směs bez hrášku či kukuřice, což je v běžném krámu celkem problém. O víkendu jsme doma zkusili převléct kuře za králíka se špenátem a bylo to skvělý! Téměř všechna domácí jídla se dají přizpůsobit a je to dobré. Co člověk whole30 rozhodně donutí, zamyslet se nad surovinami, ze kterých vaříme.


Večeře většinou ladím podle toho, na co mám chuť a zda se mi chce nebo nechce vařit. Většinou si večer vařím na další den, takže se mi už moc nechce. Vrcholem je pak pro mě orestované maso nebo třeba pečená zelenina. Zkuste ji s dipem z avokáda, je to skvělé. Vyzkoušela jsem i tzv. nahý burger. Rodina měla klasické hambáče a mě z nich zbylo maso, zelenina a volské oko. Co mi vážně chybí, to jsou mléčné výrobky a tiše doufám, že mi budou vyhovovat.

Tímto se dostávám k tomu, co mě a Vás čeká dál. Po skončení programu se s Vámi podělím o své výsledky. Po třiceti dnech bez mléčných výrobků, obilovin, luštěnin a přidaného cukru následuje zařazovací fáze, při které během deset dní zkusím zařadit vše kromě cukru. O tom, jak mi to jde, co mi sedí a co už ne a jaké mám vize do budoucna se dočtete příště.

Věříli jste, že to zvládnu a dotáhnu to?

0 komentářů

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!